Rekordno velik prtljažnik (827 do čak 2617 l), prostrana i funkcionalno uređena putnička kabina, solidna oprema, elastičan motor, udobnost i najniža cijena u klasi aduti su rumunjskog jednovolumena kojeg smo isprobali u 1,5 dCi Laureate izvedbi. Daciji Lodgy ergonomija i udobnost također su stavke za pohvalu, a u nedostatke joj možemo ubrojiti tek nešto veću potrošnju pri višim brzinama. No, kad se sve to zbroji, ostaje činjenica da je Lodgy odličan obiteljski automobil po povoljnoj cijeni. Cjenovno starta od 79.900 kn za benzinsku odnosno 108.900 kn za dizelsku izvedbu. Kombinacija poput testne stoji 124.900 kn, a bogata dodatna oprema našem je primjerku cijenu zaustavila na 133.010 kn. Testirani model ima, primjerice, klima uređaj, alu naplatke, multimediju, ESP.
U karoseriji dugoj 450 i širokoj 175 cm Lodgy nudi pet ili sedam sjedala. Zadržao je osobine zbog kojih kupci diljem svijeta cijene Daciju - robusnost, izdržljivost, dobru vrijednost za uloženi novac - no Lodgy je ujedno prvi predstavnik nove generacije vozila Dacia. Njegov interijer i dalje je minimalistički uređen, ali izgleda puno bolje od onoga u drugim modelima iste marke. Također, bolja je i kvaliteta materijala i završne obrade, kao i ponuda opreme. Primjerice, Lodgy po cijeni od 2800 kn (na opremu Laureate) nudi multimedijalni sustav Media Nav sa zaslonom od 7 inča osjetljivim na dodir koji uključuje navigaciju, radio, povezivost i Bluetooth. Udobnost i svestranost novog modela najbolje se vidi na cestama punim rupa, kao što su naše.
Poput brata Dustera, neravnine Lodgy guta bez imalo muke. Zvučna izlolacija i klimatizacijski sustav također su bolji nego u ostalim modelima game Dacia. Isprobani dizelski motor sa 107 KS, uparen s izravnim 6-brzinskim ručnim mjenjačem, živahan je već od niskih okretaja. U gradu nam je trošio samo 5,7 litara.
>> FOTO Dacia Lodgy - za još više mjesta traže manje novca
to je vječni auto, jednom kad ga kupiš više ga ne možeš prodati.